Op en top wijkinitiatief: De Nationale Buitenspeelmiddag

Woensdag 13 juni, de Nationale Buitenspeelmiddag, de verkeersvrije speeldag voor de kinderen in de wijken. Zo ook in Moerwijk.
Wijkbewoonster Miranda is 3 jaar geleden begonnen met de organisatie van deze dag. Ze zet daar haar hele netwerk er voor in; buren, ouderraadsleden, familie en de conciërge van school. Ook zoekt ze de samenwerking met ondersteunende partijen waaronder Mooi welzijn, STEK en Dak kindcentra. Deze nationale speelmiddag is op de Aagje Dekenlaan uitgegroeid tot een waar spektakel met bijna 400 kinderen en hun ouders.
Er kan worden teruggekeken op een geslaagde middag. Kinderen hebben onbezorgd kunnen spelen en genieten, ouders maakte contact met elkaar en speelde soms mee.  Mooi welzijn was deze middag natuurlijk ook aanwezig en heeft weer veel nieuwe contacten met de wijk kunnen leggen.

Geweldig dat wij als organisatie dergelijke wijkinitiatieven van wijkbewoners kunnen ondersteunen. Miranda bedankt!

Openingstijden Live Chat

Maandag 13.00 - 15.00 en 19.00 - 20.00 uur