Iedereen is 1e Kerstdag welkom in Vadercentrum Adam

Iedereen is welkom op 1e Kerstdag bij Vadercentrum Adam. jong, oud, man, vrouw, de deur staat altijd open! Voor diegenen die op 1e Kerstdag in het centrum op visite wil komen de vraag of ze dit wel even willen laten weten. Dit kan middels een inschrijfformulier in het Vadercentrum of telefonisch via 070 - 395 4097).

Vervoer nodig?

Vrijwilligers zijn die dag beschikbaar om gasten voor wie het niet makkelijk is zelfstandig naar het Vadercentrum toe te komen, thuis op te halen en natuurlijk ook weer thuis te brengen. Wèl uw telefoonnummer bij ons achterlaten. Dan kunnen wij nadere afspraken maken.

Meehelpen als vrijwilliger?

Misschien spreekt het u meer aan om als vrijwilliger op 1e Kerstdag naar het Vadercentrum toe te komen. Vrijwilligerswerk blijft niet beperkt tot het onze gasten van allerlei lekkernijen te voorzien; gezellig aanschuiven voor een praatje met onze gasten is óók vrijwilligerswerk.

Nieuwsbrief

Maandelijks geeft het Vadercentrum een digitale nieuwsbrief uit volop informatie over activiteiten. Lees hier de laatste nieuwsbrief (november).

Meer weten?

Voor meer informatie over het Vadercentrum Adam www.vadercentrumadam.nl.

Vadercentrum Adam
Jonckbloetplein 24