Burgemeester Pauline Krikke op bezoek in Centrum Rumoer

Op 24 augustus jl. bracht burgemeester Pauline Krikke een werkbezoek aan Centrum Rumoer in Leyenburg. Met diverse wijkpartners waaronder Dak kindercentra en de wijkagent is er gesproken over verdere samenwerkingenvormen om de verbindingen in de wijk te vergroten.

Centrum Rumoer
Rumoer is dé plek waar buurtbewoners (man/vrouw en jong/oud) elkaar ontmoeten en samenkomen, waar vrijwilligers en ondernemers de ruimte krijgen om activiteiten en projecten uit te voeren en waar maatschappelijke instellingen en bedrijven spreekuur houden. En dat allemaal in samenwerking met, van, door en naast elkaar.

Wat kunt u doen bij Rumoer?
Er worden verschillende activiteiten voor jong en oud georganiseerd. De activiteiten worden georganiseerd samen met en door vrijwilligers, stagiaires en actieve wijkbewoners.
Kom langs en vraag naar ons activiteiten schema.

Komt u op bezoek?
Nieuwsgierig geworden naar wat er allemaal in Rumoer gebeurt, wat Rumoer voor u kan betekenen en wat u voor Rumoer kan betekenen, kom langs!
Als buurtbewoner bent u van harte welkom om deel te nemen aan activiteiten of mee te denken over het organiseren van activiteiten.

Centrum Rumoer
Hoogkarspelstraat 68a