Burgemeester Pauline Krikke op bezoek in Vadercentrum Adam

Op 25 augustus bracht burgemeester Pauline Krikke een bezoek aan het Vadercentrum. Ze maakte kennis met de vele activiteiten en vrijwilligers.
Arjen Brouwer droeg het gedicht van meneer Taky voor over zijn ervaring met de stad Den Haag. Groter kan de tegenstelling tussen zijn geboortestad Basra in Irak en Den Haag niet zijn als het gaat om het vervoeren van bestuurders. In Basra gaat een politicus de straat niet op zonder een kordon van personen en auto's om zich heen. De burgemeester van Den Haag zet haar fiets voor de deur van het Vadercentrum en komt gezellig buurten.

Enkele projecten worden meer in het bijzonder in het licht gezet. Zo vertelt Rob Bruggeling over de dagelijkse gang van zaken in de Weggeefwinkel en legt Rob Muller (Bureauchef Politiebureau Laak) nadruk op de uitstekende samenwerking met het Vadercentrum en meer in het bijzonder met de buurtvaders.

Het was nog maar een eerste kennismaking met hetgeen in het Vadercentrum gebeurt.
Voor wat ons betreft: heel graag tot ziens !!

Nieuwsbrief
Elke maand geeft het Vadercentrum Adam een nieuwsbrief uit vol met interessante en informatieve informatie over hetgeen zij de afgelopen maand georganiseerd hebben. Plus daarin een vooruitblik op hetgeen dat nog gaat komen.
Lees hier de laatste nieuwsbrief.

Voor meer informatie over het Vadercentrum Adam en inschrijven op deze nieuwsbrief www.vadercentrumadam.nl

Vadercentrum Adam
Jonckbloetplein 24